söndag 12 januari 2014

Grand opening day !

Lördag 11 januari 2014 slogs portarna upp till Boxen Umeå en riktigt häftig dag med massor av möten...mänskliga möten med en massa härliga människor !
träningsmässigt blev det två olika WOD:ar med 2 timmars mellanrum.

1.Jackie en tuff tjej men som alltid så gillar jag ju när det är hårt o svettigt
1000 m Rodd, 50 Thrusters (20/10kg) och 30 Pull-ups.
2. 15-12-9 av Boxjump, KB-svingar och Sit-ups sen avslutning med 25 Burpees.

Testade kroppssammansättningen med Kaliper 9 - punkts metoden så nu vet jag lite mer om vad jag behöver jobba med provade explosivitet med krimag technolygy.
Fick även möjlighet att träffa/prova på deep tissue massage på ryggen av en kille Mark Thomas som var det absolut bästa jag mött/provat på massagefronten det kan jag verkligen rekommendera han kommer att hålla till på Boxen Umeå och är du intresserad så kan jag förmedla mobilnr.


Vilken häftig CrossFit Box och sen Gymmet på övervåningen Mobility/Stretchning delen på "tredje våningen" sen en utrustning som bara är grym så det finns bästa möjliga förutsättningar för att utvecklas både Kroppsligt o Knoppsligt i en gemenskap som skapas tillsammans med andra som gillar att träna.

Entren/Relax/Köks delen (där man kan använda kylskåp,micro eller spis) med möjlighet att sitta ner prata/äta/fika eller ha kurser/undervisning m.m.

Kommer att vara kul att få var en del av att bygga den gemenskap som kommer att bli så häftig när man kliver in på Boxen så lämnar man "Egot" utanför dörren känner mig full av tillförsikt att med hjälp av andra som har så många kompetenser kommer att göra att jag växer både till Kropp o Knopp och kan jag dela med mig till någon annan så kan det bara bli bäst !
Stort lycka till Rookie,Richard och Victor och alla andra coacher kommer att bli ett grymt 2014 !

Ha det gott !
Ulf







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du vill lämna ett avtryck..ha det bäst...
Ulf...