torsdag 22 november 2012

Tankar kring doping....

Måste bara få skriva ett inlägg om det här med fördomar/förutfattade meningar som finns ang. det här med doping och gymträning, när man ser inlägg på t.ex. facebook och i andra sociala medier så blir man förundrad över att så många kan ha så fel !
Jag tror att okunskap föder och när p.g.a. av man inte vet så dömer man andra om man istället skulle ha en dialog...att helt enkelt våga fråga fråga ? Att ärligt rakt och tydligt prata så skulle man undvika många av problemen och där har vi "vuxna" en del att lära från barnen !
 De riktigt små barnen som jag möter i min arbetsvardag är ibland betydligt mer mognare än många betydligt äldre "barn eller vuxna" man möter.
Att bli bemött på ett sånt sätt som jag själv bemöter andra är ett sätt att tänka...

Under de år som jag tränat har jag mött så många unga tjejer och killar, gubbar och gummor och allt därimellan...så många möten med härliga människor som berikat mitt liv så känner jag mig lyckligt lottad och aldrig har jag stött på doping i någon form även om jag varit med när dom varit på gym där dom kommit för att ta prov helt utan förvarning.                                    

                                                                                   

                                                  Ha en skön kväll
                                                            Ulf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du vill lämna ett avtryck..ha det bäst...
Ulf...