måndag 31 december 2012

Nytt år och nya möjligheter !


Ofta ger man en tillbakablick på det år som gått men det hoppar jag över och tittar på framtiden.
När det gäller livet och familjen så är jag lycklig och stolt över alla mina barn och barnbarn om det sen är i biologisk eller i bonus form, har inte så stor betydelse det blir alltid vad man själv väljer att göra det till !
Egentid är viktigt för mig och det kommer i olika skepnader det kan vara att jobba med min käresta i våran fina trädgård en liten oas som förändras/utvecklas varje år eller när jag  får åka på min "ansträngda avkoppling" = träning och det är både gymträning och Crossfit som är det nya för mig under sista halvåret !
Mycket av det jag skriver här på bloggen handlar just om det och nytt för mig blir att utveckla den sidan när det öppnar Crossfit gym/box i Umeå så det blir säkert ett spännande träningsår.
Jag gillar ju att tänka lite nytt och innovativt och möten med andra som tänker lika/samma ger mig mycket energi och glädje.
Så vänner passa på att göra det du/ni tror på,våga välja en ny stig ibland när det gäller intressen eller vänner se till att umgås med dom som "när" istället för dom som "tär" !
Livet blir som lite enklare då och roligare, det innebär inte att ibland så gör livet ont i både Kropp o Knopp men det är då man har nytta av nära o kära.


Sköt om dig och Gott Nytt År
Ulf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du vill lämna ett avtryck..ha det bäst...
Ulf...