lördag 29 december 2012

Pojken, gropagrävaren och min ansträngda avkoppling !

Krävs en liten förklaring till bilderna som är på min nya header,den till vänster kallar jag "pojken" han ligger just nu på vinterförvaring och när han får komma ner i våran damm och det porlar är sommaren här.

Bilden i mitten är "gropagrävaren" för jag gillar att hålla i en spade och gräva gropar oftast för att plantera i eller bygga något på...det blir inte så mycket maskiner i min/våran trädgård.

 Under vintern "när den vita befrielsen lagt sig" så smids det planer på något nytt sommarprojekt som min sambo vid lämpligt tillfälle avslöjar för mig och hur min delaktighet ska se ut och det vänner gör jag gärna.

Bilden till höger speglar mitt intresse för träning och som jag brukar säga det är "min ansträngda avkoppling", konsten är just det att göra "en så lätt vikt så tung som möjligt" med det menar jag att teknik är en så viktigt pusselbit för att träna den del av kroppen man vill och minmera skaderisken.Är man lite till åren kommen så får vi gubbar tänka lite extra på förebyggande åtgärder ;)

Ha en fortsatt skön helg !
Ulf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du vill lämna ett avtryck..ha det bäst...
Ulf...